کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل قابلیت جستجو توسط تصاویر را به اندروید اضافه می‌کند

گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجوی اینترنتی حال حاضر جهان، به طور مداوم امکانات جستجوی خود را بهبود می‌بخشد. اپلیکیشن Google Goggles پیش از این توسط گوگل برای جستجوی بارکدها و نیز جستجوی ابتدایی بوسیله‌ی تصاویر منتشر شده بود. اخبار جدید حاکی از این است که گوگل در حال کار بر روی قابلیتی است که کاربران اندروید بتوانند از دوربین پیش‌فرض دستگاه برای جستجو استفاده کنند.

گوگل قابلیت جستجو توسط تصاویر را به صورت حرفه ای به اندروید اضافه می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛اپلیکیشن Google Goggles که پیش از این توسط گوگل برای اندروید معرفی شده بود، این امکان را به کاربر می‌داد تا با استفاده از دوربین، بارکدها را بخواند و همچنین اطلاعات مربوط به تصاویر برندها، لوگوها و مکان‌های معروف را جستجو کند. طبق اخباری که اخیرا از یک منبع ناشناس منتشر شده، گوگل در حال تحقیق بر روی قابلیتی است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند به طور مستقیم توسط تصاویر گرفته شده از دوربین پیش‌فرض دستگاه اندرویدی، در پایگاه داده‌ی گوگل جستجو کند.

با ارائه‌ی این امکان جدید، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن دوربین گوگل یا اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین گوشی خود، در ارتباط با تصویر، جستجو کنند. طبق تصویر منتشر شده که توضیحی در مورد این قابلیت است، کاربر می‌تواند در هنگام ثبت تصویر و بدون نیاز به عکس گرفتن یا بعد از ثبت شدن عکس، اطراف جسم مورد نظر را با خطی فرضی مشخص کند و موتور جستجو تنها در مورد آن جسم جستجو می‌کند. البته هنوز اخبار موثقی از مراحل تکمیل این قابلیت در دست نیست؛ اما با توجه به سرمایه‌گذاری‌های گوگل در حوزه‌ی جستجو، انتظار می‌رود چنین قابلیتی هرچه زودتر به دوربین گوشی‌های اندرویدی اضافه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31148 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/09 تعداد مشاهده: 1670
سافت گذر